Jak wykonujemy naprawy szyb czołowych

Większość nowoczesnych szyb przednich jest wielowarstwowa. Dwie warstwy szyby są na stałe spojone plastikową membraną. Jeżeli coś uderzy w tak wykonaną szybę (np. kamyk), szyba się nie rozpadnie. Dzieje się tak, ponieważ uszkodzone miejsce jest przyklejone do plastikowej membrany. Dzięki temu możemy naprawić uszkodzenie.

Pierwszą czynnością podczas wykonywania naprawy jest oczyszczenie uszkodzonego miejsca. Następnie odsysamy powietrze przy pomocy pompy i wstrzykujemy przeźroczystą żywicę. Odwrócenie pracy pompy powoduje wypełnienie uszkodzonego miejsca żywicą.

Pokrywamy wypełniony odprysk specjalną taśmą, po czym używamy promieniowania UV powodującego twardnienie żywicy. Na koniec polerujemy szybę i samochód jest natychmiast gotowy do bezpiecznej jazdy.

Cały proces trwa około 20 minut.